Fastnade i ett ris ute i en skog

Söndagar betyder ganska ofta långpass. Man har gott om tid att ge sej iväg och träna länge. Igår var det lite stressigt eftersom jag jobbade hela förmiddagen, missade ju lunchen och allmänt dåligt förbered. Men ändå så åkte vi mot Angered och Vättlefjäll som vi bestämt och jag var hur pigg och lycklig som helst. Sådär som man blir när man har något riktigt kul framför sej.
Lite bilder som får beskriva dagen. Alla bilderna på mej ligger i CJs telefon och jag hoppas på att få hans bilder också så jag kan visa att jag faktiskt inte bara var med som fotograf :)
Hög på endorfiner och helt underbart glad. Man blir verkligen lycklig! Ett sätt att umgås är i skogen på varsin cykel.
Han under, CJ är den kille som alltid har hemmabakade kakor med sej på rundan. Fikat är helt klart höjdpunkten. Igår fick vi ökenstenar tror ja de hette. Mumma som bondkakor fast med lite knäckkänsla. Underbara.
M och CJ är grymma, de klarade båda den värsta branten på hela rundan. Jag är imponerad. Själv så utnämnde jag mej till fotograf lite extra just där. Jag är inte den kaxigaste men jag är den som råkar köra fast i sly och bli helt instängd där, kör genom de skitigaste hålet av dy så jag får den där svarta blicken från CJ att jag fick börja fundera på hur långt det var att cykla hem...
Svettig, skitig och jädrigt trött så rullade vi tillslut tillbaka till Vättlefjällsstugan där cyklarna fick sej en spa behandling i form av vattenslang och svamp. 25km var avklarade, jag tror jag var bättre tränad förra året. Kommer inte alls ihåg att jag blev så här trött...
Jag fick en bajsmacka när jag kom hem och insåg att jag glömt hjälmen, klockan och handskarna på en trappa vid vattenslangen. Så det var bara att sätta sej i bilen och åka tillbaka. Väl hemma somnade jag som en prinsessa eller som en gris kanske. Gött iallafall.
Cj skicka dina bilder till mej så jag kan visa att jag också satt på cykeln :)

Ta hand om er.
Kram

Postat av: Miss S

Du är också grym! Tar dig så fint över massa hinder där jag mesar ut. Grym fotograf och grymt sällskap är du, dessutom. :)



Var och testade nya skor på 2 ställen idag. Lutar åt ett par svarta Specialized på Cykelcity. Finns även i vitt (skinn) med blå sula. Men är det inte idiotiskt att köpa vita MTB-skor, eller!? Även om de var riktigt snygga. Fast vi har ju lärt oss att det där med snygghet kommer i andra hand. ;-)

2011-06-13

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0