Finns det en onesize för löparen?

Dubbelpass en dag som denna. Solen lyser på oss i Göteborg och efter min pulshöjande spinningklass var det dags för lite kvalitetstid i löpspåret. Jag bara älskar att springa tillsammans, idag med han som mitt hjärta brinner för.
Idag såg löpoutfiten ut följande, Röd t-shirt med svarta shorts. Premiärlöpning i funktionärströjan vi fick när jag och M delade ut midnattsloppsbroschyrer. Tydligen är det så att en löpare är man med storlek M för det fanns inte en dammodell så långt ögat kunde nå... tur att Mickey är man med storlek M, han är alltså den ultimata löparen. Eller...?!
Muntergök?!
Puss och ha en underbar Pingst. I helgen blir de långpass på MTB:en. Me love.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0