Flykt, chips och döden

Vilandes, stressandes, tidig morgon med alldeles för lite och dålig sömn. Jag mår inte speciellt bra av denna kombinationen. Jag inbillar mig att de inte finns någon annan än mig som mår såhär dåligt av kombinationen dåligt levene, men det kanske inte är mänskligt att leva så, eller vad tror du? kanske man vänjer sej? men jag vill inte vänja mig!!!

Åt ingen lunch igår, tryckte i mig en HEL chips påse innan middagen. Men hallå?! Jag tycker ju inte ens om chips! Hej tomma kalorier och tom energi, stress och för lite sömn. Känns som om detta tricket kan leda mig till någon form av död.

Men jag ska härda och sätta mig på min underbara cykel och köra MTB i vackra Vättlefjäll i eftermiddag.

Jag älskar Vättlefjäll, mina cykelvänner och naturen. Kanske kan det vara som alvedon mot huvudvärk fast som en botningskur mot dåligt leverne.

Nu ska jag leta efter en resa, en flyktväg helt enkelt.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0