Fördelar med att vara en rookie;

- Man kan ställa in om det regnar.

- Man kan göra det man tycker är roligt

- Man tar inte allt på blodigt allvar

- Man kan tillåta sig ta en kaka

- Man kan skratta och fokusera på lite allt möjligt

- Man kan göra så mycket mer än bara en idrott

- Man behöver inte alltid vara på topp


Ja det finns så mycket fördelar med att inte vara något proffs, inte speciellt bra på något. Jag får inte betalt för att träna och behöver därför inte prestera.
Det är bara jag själv som bestämmer vad jag ska, vill och måste göra.
Ingen kan tvinga mej till något bara för att det förväntas av mej. Jag ställer in om jag vill eller gör något helt annat om de faller mej in. Jag fortsätter med mottot "Gör inget du inte vill"
Jag behöver inte alltid vara på topp, det enda jag vill är att känna mej lycklig, glad och tillfreds med mina val.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0