Hälsokontroll av ms WhiteAspect

Efter jobbet svängde jag in till den omtalade Jon som nu är extra pappa till min MTB, antagligen så kommer ansiktslyftningen vara välbehövlig. Inne på service och det var verkligen på tiden. Jag sneglar på telefonen och hoppas mej inte få något samtal som kan göra mej fattigare än vad detta redan gör mej.
Cyklar är underbara ting men med tummen mitt i handen och inte ett uns intresse för att meka så är sådana som Jon som en skänk från ovan.
Håll tummarna för att jag kommer skonsamt undan.
Jag väntar fortfarande på min klocka som ska komma, min Garmin, min ny vän. Jag vill ha den till intervallerna ikväll men det verkar som om jag får rota fram min Polar ändå. Den är inte fy skam den heller. Men nya prylar är ju nya prylar :)
Jag lever vidare på endorfinerna från igår kväll och hoppas att löpningen ikväll ska ge mej en likadan kick.
Kram /Emma


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0