KCÅ den rätta kombon

Änggårdsberget de lux är när Knutson håller i spakarna och driver oss framåt i en väldans fart. Regnet hängde i luften och kameran fick lämnas hemma. 17km cyklade och jag var överlycklig, jag tog hinder som jag aldrig trodde mej klara. Men väl nere så kändes det som om jag aldrig ville att prövningarna skulle ta slut.

Carlsson, Åhberg och Knutson en måndagkväll känns som en grym kombo och jag längtar tills nästa gång.
Benen var trötta när jag landade hemma och kvällsmaten smakade fantastiskt.

Ta hand om er!

/Emma

Postat av: C

Det var såååå fantastiskt bra att det bara spritter i mig så fort jag tänker på det. Vill MERMERMER! =D



...och älskar de där hindrena som vi tog allihopa!

2011-06-21

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0