Nu kan du få mej så lätt

Att få läsa att andra löptränar, går på gymmet, testar nya pass och går runt med grym träningsvärk gör mej galet avis. Jag vill bara träna, varje stig vi gått förbi idag har jag fantiserat som löpning, varje landsväg om vilken grym cykling den skulle kunnat bjuda på. Men jag har bestämt mej, vila för Fröken! Nu ska knät få läka i fred och kroppen ska få gå in i en riktig återhämtningsfas och uppbyggnadsfas. Reparation av kropp pågår! Jag njuter av livet och älskar att vara med min älskade M så mycket.

Så under tiden jag väntar passar jag på att utforska mitt underbara Göteborg;




Jag testade att sminka mej utan att stressa, testa alla krämer jag samlat på mej, eller fått av mamma. Foundation och massa annat smet toppat med ett splirrans nytt läppglans, längesen jag kände mej så fin! Vidare till Slottskogsvallens Håkan Hellström konsert, Galet bra!
Ny dag, ny utflykt. Marstrands färjan.



Barfota i gräset, en lång diskussion med flickor vid badbryggan efter att dom äntligen sprungit upp och ner hundra tio gånger innan dom dopat stjärten och insett att dom nog inte skulle bada. Äntligen min tur! Badkrukan Åhberg svalkar av svallningarna. Två gånger till och me... :)



Nöjd är kanske ordet jag söker.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0