Polar får kicken.

Jn min handled har prydits med den nätta klockan från Polar nu i 1 år. Jag har tillsammans med den använt GPS:en eller fotpoden vid löpning. Den har fungerat bra men har inte alltid varit helt tillförlitlig med i vilket tempo jag håller.
Polar får kicken från min handled och ny vinnare är Garmin. Jag känner mig kluven då jag älskat hur nätt klockan är och dess inställningar samt att uppladdningen till min sida på nätet kan ge mej en bra sporre när man kan lägga upp sitt eget mål. Till och med specifikt datum när målet ska vara nått.
Denna kommer skickas till mig inom kort. Jag är förväntansfull. Jag älskar prylar och inser att detta är sådanna som man måste unna sig och uppgradera sig med.
Så om någon letar efter en grymt bra pulsklocka att ha i gymmet, för löpning eller annan träning så är min Polar nu till salu, en Polar rs300x svart med GPS och fotpod till.
Säg till så kan nu få prov träna med den.
Ta hand om er!
/Kram


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0