Sommarbenen är BACK.

Här upptäcks det ena blåmärket efter det andra, helgens cykling satte sina spår. jag älskar blåslagna ben de visar på att man gjort något man älskar och jag intalar mej att det utstrålar kärlek.

Tyvärr har jag fortfarande känningar i mitt knä, kände redan efter joggningen igår att det inte står helt rätt till. Jag smärjer med tigerbalsam och funderar på att lägga mej själv på en diklofenac kur.
Vad tror ni?
Jag ska testa löpning ikväll med andra skor än de som jag har haft när knät har spökat. Kan det vara så lätt?! Tror inte de, men värt ett försök. Löpning utan tabletter med liniment på ikväll.
Vidare får utvisas efter hur det känns vid påfrestning.
Kram och ta hand om er!


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0