Tapas, fokusering, omstart

Att vänja sej vida att vakna vid 10 och inte göra många knop alls på dagen känns efter 4 dagar som en självklarhet. varför kan man inte alltid bara ha det så här?! Ja me 28 graders värme och sol då givetvis. min sista dag av vila och jag känner inget i knät. I morgon ska de testas. jag har fått tips och trix om hur jag ska lägga mitt fokus. Nu till att genomföra tankar ut i handling, de brukar vara svårt.
Men med påminnelser i iphonen så är jag uppdaterad på hur planen lyder. Vad skulle jag göra utan men iphones påminnelser?
Jag ser fram emot kvällens tapas ala Wanberg. Kanske favoriten baconlindade daddlar?! Mmmm.
I morgon väntar två-pass-träning. Jag älskar livet och träning älskar mej. Nu till största möjliga fokus på middag.
Badbilder är de nya svarta. Anders in action.

Jag gör en omstart på min kropp, jag räknar med att vara helt återhämtad i morgon när träningslivet börjar. Helt frisk, pigg och som ny. En omstart helt enkelt.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0