Rockning vid kronhusbodarna, mer cykling och löpande lycka

Jag har fått bilder så jag kan förtydliga att jag faktiskt var med och cyklade i helgen. Jag älskar att
dela med mej av bilder.

Söndagen var helt underbar och jag längtar tills nästa gång. Snälla någon säg till om ni vill rasta mej på cyklen snart. Blir ensam tur på söndag om ingen vill ta sig an mej.



Igår hade jag en helt underbar ledig dag. Igår fyllde jag år lite för tidigt och blev bjuden på en Beatleskväll. Vi hade det super mysigt och idag är jag helt varm i kroppen. Jag tackar och meddelar att denna födelsedagspresenten rockade big time i hjärtat på mej.


För jag lämpade av alla mina tillhörigheter i gymmet, vi sprang en runda genom slottskogen innan konserten. Så en effektiv snabblöpning på 30min var vad jag klarade av. jag älskar att få sällskap, det bästa är att sällskapet är så väldigt snabb att jag hetsas upp i ett bättre tempo, mer tryck i benen och jag behöver bli lite pressad. Jag behöver jobba upp mer tempo i min kropp. tack M, du gör mej till en bättre, snabbare och gladare människa. Du rockar min värld.




Tänk er medelålders män i antalet 5 med spaceade skjortor i storlek damstorlek. En som en sticka med händer som dasslock och små små bongotrummor. Den andra mer förvirrad än den andra. Det är felsägningar, missförstånde och sång bland publiken. Instrument som lagt av men som bara råkar vara handhavandefel. Skämt, historier och andra väldigt långa utläggningar om inget. Men dom gjorde verkligen kvällen, personligt och med grymt framförande av Beatles låtar så var jag lycklig på cykeln hem, en sommarkväll som verkligen får toppbetyg.

Idag om någon timme eller två, spinning på World Class City. Kom vet ja.

Ikväll underbar sällskapslöpning igen men idag med ett annat sällskap.




Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0