Vädret styr oss och vinden bestämmer, plikten vid Plikta.

Langtidsvarsel
Mandag20. juniTirsdag21. juniOnsdag22. juniTorsdag23. juniFredag24. juniLørdag25. juniSøndag26. juniMandag27. juniTirsdag28. juni
Delvis skyet Klarvær Regn Regn Regnbyger Regnbyger Klarvær Klarvær Klarvær
16° 15° 18° 17° 16° 17° 20° 20° 20°
2,0 mm mm mm mm 2,7 mm 0,6 mm 0,4 mm mm mm
Laber bris, 6 m/s fra vest Laber bris, 8 m/s fra vest-sørvest Lett bris, 5 m/s fra sør-sørvest Laber bris, 7 m/s fra sørvest Lett bris, 6 m/s fra vest-sørvest Lett bris, 4 m/s fra vest-nordvest Lett bris, 4 m/s fra nord-nordvest Svak vind, 3 m/s fra vest Svak vind, 3 m/s fra vest-sørvest

Att träna intervaller på tisdagkväll känns lovande, men att lämna Göteborg på torsdag känns inte helt fel heller. Kanske vore morgondagen den bästa dagen för MTB. Men vad vet yr? och vad vet jag om de?
Jag håller tummarna för att tisdagen blir super! Det är den dagen som kommer bestå av kvaliteträning för denna veckan.
Visst du att lekplatsen heter Plikta
för att det var där man betalade inträde till parken förr

Plikta byggs om i Göteborg, vilket är en stor lekplats i Slottskogen men vid höstsnåret när de slår upp portarna igen så pryds de även med ett utegym. Jag ska stå i kö flera dagar för att vara först in. Härligt att kunna avsluta löppassen med lite styrka och ha ett gym ute för de. Jag ser fram emot detta med högförväntan!

Vilken dag. Nu sova. I morgon en helt ny vecka.
Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0