Vaken i tankens kraft om lunchjogg.

Sovtid är något som är det bästa som finns, 8h bara för mig, för att jag ska må bra och för att jag ska överleva. I natt var en natt utan sömn, svårt att somna och taskig sömn i en kombination av tidig morgon på jobbet. Ingen bra kombo för ett bra morgonhumör, solen lyser ute men i huvudet på mig slår de blixtrar.

Vilodag igår...

Väskan ligger packad, förhoppningen om ett lunchpass är stor. Jag vill löpa, även om jag bara hinner några kilometer under min rast så vill jag ändå ta mig ut.

Så håll tummarna för att jag inser hur bra jag mår av träning och hur mycket jag behöver min sömn så jag kommer i säng tidigt ikväll.

Ta hand om er.
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0