Vem är jag och vad fasen vill ja?

Ja vem ska kunna svara på de om inte jag själv, men just nu är jag så splittrad. Jag gillar för mycket saker att jag håller på att gå i bitar, träningsmässigt alltså. När jag cyklar funderar jag på varför jag inte gör de oftare, när jag springer samma sak, styrketräning samma... Ja alltid är allt så jävla kul. Allt kan och får inte vara så jävla kul, när ska min kropp då få vila om man hela tiden längtar efter nästa träningsform.
Jag hinner inte ens få av mej cykelbyxorna förrens jag ser fram emot löpskorna.

Postat av: Linda

du imponerar mig i varje inlägg. din blogg är som en positiv boost att läsa varje gång :)

Postat av: Marcus

Skippa gymet och spring med oss!

2011-06-09
Postat av: Emma

Ja Marcus jag får nog ta mej i kragen snart. Vilar mitt knä lite bara men nästa vecka står jag uppställd som vanligt. Saknar er. Kram

2011-06-10

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0