Böja, Svettas och vara Galet stel

Men såå rätt det var! Svettades som en ost i värmen, rann så det kittlades utmed kroppen. Ben och armar darrade i vissa övningar, det kändes verkligen. När instruktören satt över mig och böjde och bände så känner man hur stel man är och vad udnerbart det är att få töja. Kul kommentar efter passet;

-Förlåt att jag nästa välte dej...
-Bättre det än att du inte skulle tagit i mig alls.

Konversation mellan mig och insturktören Sam, insåg senare att jag hade kunnat säga 100 andra saker som låtit 1000 gånger bättre, men ibland kommer det från hjärtat och det var verkligen för att han rättade till, ändrade och böjde i mig som jag hittade hur det skulle kännas.

Shit vilket bra veckofokus, hade aldrig kommit iväg på morgon-Yoga om det inte var för mitt vecko fokus.
Ser ni den lilla pricken på bilden, bra osäker så där precis innan passet började...
och TORR... det var jag inte länge i den 38 gradiga värmen. :)
Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0