Boxas för renovering

Med en klump i magen gick jag med svansen mellan benen till tandläkaren, eller rättare sagt tandhygeinisten. Alla jag nämnt att jag skulle dit för har liksom hånflinat och mumlat fram hur ont det gör. Och visst gjorde det ont... Så ont att jag tyckte att jag var värd något alldeles extra på vägen hem. Så jag "råkade" trilla in på Adidas affären på Linnegatan och kom därifrån med ett par alldeles egna boxhandskar.

Helt plötsligt gjorde det inte lika ont längre... Helt plötsligt så är man glad igen!


Nu måste jag klämma in ett boxpass snart! För nu är jag överladdad på att få slå på något. Kom hem Mikael så jag kan testa!

Säljaren påstod att jag kunde möblera om i någons ansikte utan att gelen i handsken skulle förändras något alls. Men jag vill inte möblera om någon, jag vill bara boxas lite med mina alldeles egna handskar!
Tjo och tjim nu ska jag ladda för lunchspinningen!
Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0