Core, skidor och mystid

Nu ska jag mysa ner mig i soffan öppna min Makrobok och dricka kaffe och vänta in mitt Corepass vid lunch. Jag älskar livet som student lika mycket som jag hatar det. Men jag är helt övertygad om att det är en period i livet som jag kommer sakna.
Ikväll om hälsotillståndet håller i sig så blir det långa intervaller med Solvikingarna i Skatås.
Men höjdpunkten är väl lunchen tillsammans med Richardsson och övriga stjärnor. DN har sammanfattat alla VM tider så här ser dagen ut:


Tisdag 1 mars

Klockan 13.00 Herrar, 15 kilometer klassisk stil

Daniel Richardsson krossade konkurrenterna på 15 kilometer klassiskt i norska Drammen. Johan Olsson har en tuff vinter bakom sig men brukar prestera bra på den här distansen.

Det ser ju ut att bli hur bra som helst :) Northug ska ju dessutom inte starta, gött för oss :)
Ta hand om er!
Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0