Coredebut och spinningtrix

Nu känns det att alla börjar ana att sommaren kommer även i år och man börjar inse att bikinin måste på även i år, det märks att Göteborgsvarvet är nära när man leta parkering vid motionsspåret. Ja inne på gymmet fylls det på och det är allt bra underbart att få se nya ansikten och ansikten som har lyst med sin frånvaro ett tag. Välkomna!

I morgon smäller det igen... Då ska jag göra debut på Core på Masthugget FC. Återigen samma känsla, nervös, pirrig och fantastiskt. Men i morgon väntar också min fantastiska spinningklass över lunchen. Jag tror jag ska ordna till klassen lite, överraska mina underbara deltagare. I morgon ska det vankas något extra.
Nu är det koregrafiträning tillsammans med förmiddagsmellanmålet :)
Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0