Dag 2, Tisdag -Fettisdagen-

Tisdagar för mig innehåller ju veckans tuffaste kvalitetspass, Solvikingarnas intervallpass och idag står det långa backintervaller på schemat, detta ställer vissa krav på dagens kostintag. Men bäst av allt är att jag känner mig väl förberedd, pigg i benen och förkylningen är putsveck! I love the feeling


Ååå. Igår var en underbar dag. Jag var helt färdig på kvällen, grusig i ögonen. Trots det hade jag inte tränat, eller ja... Jag gjorde Micke sällskap, gick en stund på bandet och gick igenom några coreövningar. Men efter 30min traskade jag in på Hemköp, citrongräs, koriander, lime, ingefära, chili m.m.
Veckans första hälsomiddag.
En underbar kycklingsoppa, mumma! Tasteline är en super bra sida och har verkligen alla slags recept! Kika in receptet på Kycklingsoppan
Asiatisk supersmal kycklingsoppa med lågt GI
Bild lånad från Tasteline då jag glömde ta bild, men tro mig den blev verkligen så här vacker.
Idag ska jag vara i skolan hela dagen så morgonen har varit i förberdelsernas tecken, förmiddagsmellis, lunch och eftermiddagsmellis finns nu i min väska.
Kanske inte ser jätte kul ut, men det är gottigotti och nyttinytti :) Stoppar med en banan för att få i mig kolhydrater snabbt efter träningen ikväll. Perfa!
Tack Beccis för bra förslag, ikväll blir det din omelett. Känns som en bra och lätt middag att slänga ihop när man kommer hem sent och är svulten efter träning.
Ta hand om er! Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0