Dag 3; Onsdag

Thjohopp vad tiden går, hemskt dålig update igår. Jobb, skola och träning låg före i priolistan.

Jag berättade ju om mitt fantastiska sönder skakade mellis :) Kycklingsoppa-rester sedan måndagens middag blev lunchen och ett mellis med smoothie "Frossh" (tror de stavas så, fantastisk god) och en grape, innan träning smällde jag i mig yoghurt, skivad banan och lite musli. Middagen bestod av lasagne gjord på zucchini, champinjoner, tomat och köttfärs, lite lite parmesanost ovanpå och jag var super nöjd. Ett litet päron slank ner innan de var dags att nanna.
Dagen efter ett tufft intervallpass kräver utökad kosthållning, kroppen känns nöjd.
Avverkade ett riktigt löpstyrkeprogram på gymmet och var överlycklig över hur bra det kändes, så himla roligt att träna då man vet att det kommer gynna min löpning. Men vad ont jag har idag, Min rumpa, aaaaaj... Fick ett grymt styrkeprogram av Solis Markus :) Tack! Hur bra som helst, göttade mig med lite olika övningar från de, några egna och programmet var som gjutet.
Jag tänkte jag skulle tagit lite kort när jag styrketränade för att dela med mig lite grymming övningar, men det var helt enkelt för mycket folk för att jag skulle kunna med att posa upp mig och fota mig själv :) Självgod, visst men till en viss gräns!



Sitter och tittar på mina underbara rosor från mitt hjärta M.
Fantastiska Han, Han är hälsa för mig!
Love U /E



Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0