Dag 4; Torsdag

Ännu en dag på Hälsoveckan passerar utan att jag riktigt hänger med... Men kosten håller stramt och kolhydraterna är bytta från snabba till långsamma. Idag blev det till att äta lunch och åka tåg samtidigt, så en kycklingsallad påvägen fick det bli. Jag kan nu hålla med Mikael om att Paprikas sallader faktiskt inte är så goda som jag föreställt mig, jag måste varit duper hungrig vid alla tillfällen jag ätit där, den såg bara så himla trött ut, sladdrig kyckling... Nää inge bra betyg helt enkelt.

Men man måste äta när man har tränat :) Och ja, idag är det ju torsdag och då har ja min fanatstiska klass på Masthugget FC över lunchen. Knölade ner en banan mellan spinning och tåglunch, bra återhämtnings mål efter träning. Inbillar mig att jag kommer bli bättre om jag håller kosten efter träningen bättre. Håll tummarna för att det bara är det som krävs :)
Sitter i detta nu och sippar på ett glas varm mjölk, osminkad och redo för sängen. Hemma hos Mamma och Pappa känner man sig alltid som deras lilla flicka och det är underbart att vara här. I morgon ska jag upp i ottan och åka till stallet, lugnande för själen att gå där på morgonen när hästarna är morgontrötta och mysiga.
Jag längtar tills klockan ringer!
Natti natti och tack för idag :)
Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0