Dagen Då Allt Händer!

Visst sitter jag som på nålar, det känns som om dagen har kommit då det är dags att prestera. Iförd träningskläder redo att gå till gymmet och dra igång releasen för Booty passet, nervös till tänderna och laddad till tusen! Av detta grymt effektiva halvtimmespasset ska jag framföra 3 av 7 låtar. Väl förberedd och med världens bästa kollega Cate vid min sida ska detta gå vägen!
Jag gör min debut som Booty instruktör idag, jag gillart!
Släng mig i duschen och placera mig sedan i tentasalen för idag är det dags att visa mina kunskaper i Makroekonomi. Så prestation nummer 2.

Efter en sådan tuff dag kommer jag behöva syre, tur att Markus plockar upp mig så jag hinner iväg till Solis träningen :) En intervallträning på detta och jag misstänker att jag inte kommer ligga sömnlös inatt.
Jag funderar faktiskt på om man borde bryta min tråktrend och följa med min klasskompisar ut på en öl efter träningen, en tentaöl. Får se hur mycket det finns kvar i energipåsen när jag landar hemma igen :)
Jag känner att utmaningarna är nära, jag älskar att känna nervositet, det får mig att känna att jag strävar mot utveckling.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0