En banan senare...

Efter att ha avverkat en lång njutning mot en solvägg med en kopp grönt te ska jag äntligen götta ner mig och lägga ramarna för min "Hälsovecka" som startar på måndag. Kul kul kul!!!
Förmiddagsspinning stod på mitt schema idag och det var med tunga ben jag gick, efter kvartalsträffen för Booty och Core igår så var jag trött i kroppen, ajaj. Men underbara deltagare vände de och jag älskar att cykla, snart kan man göra det ute också. Snart är det Jag mot kanske Änggårdsberget eller en annan helt vanlig MTB runda. Jag längtar.
Snart snart...
/E

Postat av: Emelie

Oooohh gilla på hälsovecka hörredu! Jag har faktiskt också tänkt mig en sådan! Din blogg är så bra och inspirerande! Du är sundheten personifierad! Kram.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0