Energi dipp och topp

Klev in på gymmet helt ovetande om... Ja mina 2 bokade "kunder". Energin liksom rinner av en lite, man funderar kring om man verkligen borde fortsätta som instruktör och bla bla bla... Men allting vänder när en efter en trillar in i salen och är glada över att få tid över att träna! Energin hade redan där toppat energi nivån då jag först kom in på gymmet.
Att känna att passet passar, alla är nöjda och jag är nöjd med min prestation som instruktör. Då känner jag lycka! Torsdaglunch är min klass. Jag tar alltid ut mig mer än vad jag tänkt och det finns alltid de i salen som ger mig någon konstig kick, en känsla av att vara odödlig och orka hur mycket som helst. Min evighetsmaskin har nått helt nya höjder!

Träningen får helt enkelt 4 av 5 bananas!


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0