Härifrån kan det bara bli bättre...

Vaknade med ett ryk, slängde på mig träningskläderna och gav mig iväg. Satte mig i bilen som måste parkeras om varje onsdag annars får man en gul obehaglig dyr lapp. Nää oväntat! Inte en parkering i hela området.
-Men va fasen!!!!

Plötsligt händer det! En gubbe börjar backa, jag kör på fel sida refugen och hinner dit. :) DEN är MIN!!! Med 15 min kvar till Bodypump passet börjar, springer jag till cykel, tokcyklar till gymmet. Pustar ut över receptionen och säger...
-En biljett till Bodypumpen tack
-Vilken Bodypump
-Den nu halv 8 det KLART!
-Du har nog tittat fel, för idag har vi inget morgonpass.

Jag blev svart i blicken, krälade ut i gymmet och avverkade ett litet eget pass för mina armar, med en lång stretch som avslutning. Jag tog med mig min favorit höftöppnar från HotYogan igår, bild kommer. Måste bara hitta någon som kan och vill fota mig :)
Så efter denna konstiga start kan dagen få börja. Nu kan det bara bli bättre!
Å by the way så kommer jag hålla i styrkeövningarna efter Solvikingarnas träningar, mestadels på tisdagarna. Sånt tycker jag är roligt! Ska fixas med! Sätta ihop övningar, löpstyrka här kommer vi!!!

Den här träningen får 3 av 5:




Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0