Inte är man felfri... men handlar det om de? att vara felfri? Äääh, inte då.

Några fel vid en ny realese är inget konstigt, jag är super nöjd ändå! Jag känner att det var super kul och är laddad inför torsdagens core release. Dunder kul att vara med och teama.
Men jag kände mig mest som super koncentrerad och inte så avslappnad, sammanbiten och bestämd. Inte jätte många tillrop och glädjetjut, mer som en surfia som berättar precis vad vi ska göra och inget mer. Men ibland är det bättre med koncentration och tystnad än spex och lek. Jag uppskattar instruktörer själv som lägger första fokus på att göra rätt.
Och idag har jag varit duktig. Realese CHECK! Tenta CHECK!


Tänk att få tycka att man är duktig ibland också, jag är alltför självkritisk ofta men just idag är jag nöjd. Jag har inte satt tentan, om jag ens får godkänt vet jag inte, men det spelar ingen roll, för hade jag haft mer tid hade jag inte pluggat mer, och hade jag pluggat mer hade jag ändå inte fokuserat kring de frågor som ställdes.
Fattar ni?! Jag är NÖJD.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0