Jag tar en paus.

Jag insåg under min promenad till skolan att jag inte ska ha något fokus mer denna veckan än att ladda inför seedingloppet, tentan och Booty/Core releasen nästa vecka, jag känner mig stressad som det är och vill kunna slappna av, jag sätter ner foten! Jag har nog med fokus just nu.
Så idag i vilansdag så ska jag bara njuta, plugga och fundera på hur bra jag har de :)
Hälsobuffen på Condeco rekommenderas, shit va gott! Nyttigt! och GOTT!!! -Mmm... Så för att gå tillbaka i gamla rutiner ska jag lassa in ett berg av pasta till middag, välkomna snabba kolhydrater :)
Nää jag har blivit bättre och hälsoveckan var grymt sporrande! Jag ska fortsätta men just idag så har jag ett super sug efter pasta, krämigsås och mosarella!
Idag är jag lycklig!
Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0