Löpfröken del 1, kost och kakor

Idag är det fredagen jag har längtat efter och som vi har pratat om. Idag ska jag få det svart på vitt. Hur är löptekniken och hur är känslan.
Överladdad inför äventyret i slottskogen. Löpskola del 1 kommer inledas med vår egen Fröken, Fröken M! Tänk att ha en så fin kompis som vill lägga tid på oss smutsiga motionärer som springer för att det är roligt och för att vi älskar de. Underbar känsla att någon bryr sig!
Men jag är lite spänd... Idag vill jag ha massa att ta med mig hem och jobba på, fundera över. Känner att det verkligen är dessa gånger man kan suga i sig av andras erfarenhet. Tänk att få lära sig mer om det man älskar! Jag kommer uppdatera om kunskapens källa.
I morgonsoffan pratade dom om kost, LCHF, jag är inte jätte insatt men intressant. Kost har verkligen alla så mycket känslor kring och det finns nog inget som kan reta upp folk så som åsikter om kost. Jag fortsätter på mitt spår tror jag. Det som mamma sagt hela mitt liv;
"Du kan äta allt men inte jämt"


Handlar inte allt bara om intag utag? Fast som dom sa så finns det säkert vissa intag som triggar till att göra ytterligare intag, vissa som håller i sig en kort stund och vissa som håller dig mätt längre. Men livet är så mycket mer än intag och uttag. Tänk en stor kaka, det är ren lycka! Men man blir väl bara lycklig av den om den inte är en vana, en vardagsak.
Ta hand om er! Idag är det FREDAG!!!
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0