Milen i Skatås

Torsdagsträningen med Solvikingarna passerade idag en häst som blev helt förstörd över ett 20 tal löpare i grupp. Så uppriven att häststackarn trillade. Men ryttaren klarade sig fint, vi joggade vidare med svansarna mellan benen... Sista biten av löpningen gjordes på milen! Denna underbara mil. Nu är det bara lite lite is kvar och man kan verkligen börja springa den. Kanske rent av snart snart snart...

Träningen idag gick lätt, låg kring 85% i puls hela tiden och var nöjd med att kunna ligga i 5:30 tempo med så pass låg puls. Nästa torsdag är jag i Sthlm och får springa själv, tror jag. Försöker hitta någon löpgrupp som jag kan ansluta mig till någon dag nästa helg, eventuellt så kommer jag testa Running Club på Balance, löpträning i grupp på löpband. Intressant!
Det kändes nästan tråkigt att redan komma tillbaka till stugan idag, jag ville sprnga mer! Vill ha mer av de goa, trots at regnet hängde i luften så var det underbart!
Helt klart 4 av 5 bananer.




Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0