Morotsbiff

Har du tröttnat på pasta och potatis! Det har jag, så igår fick det bli Annika Sjöös recept på Morotsbiffar.
Igår gjorde jag morotsbiffar till lunch. Jag har bara en sak att säga om dom... *MMMM*

4 Morötter
1 Ägg
Salt
Franska örter
Riv morötterna, blanda i ägg, salt och örterna. Rulla till bollar och tryck ut i pannan, stek gyllenbruna på varje sida. Var försiktig när du vänder så dom inte ramlar isär.
Jag åt med köttfärssås och lite grönt till men de gör man ju som man vill :)
Kram /E

Postat av: Da tönt nr 2

Mums! Låter gott - ska testas å det snaraste!

2011-03-29
Postat av: Emma

Det blev faktiskt överförväntan, as gott! Kom åter med en egen recension :) Kul med kommentarer, tackar ödmjukast! :)

2011-03-30
URL: http://emmaahberg.blogg.se/

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0