Överraskningspresenter!

Traskade hem efter en eftermiddag i skolan med lite extra rosor på kinderna, första solariebrännan är satt :) Hur avslappnande som helst att få 20 minuter och bara slumra till lite, det är varmt och tyst. I LOve It. Men inte nog med det så kommer man hem! Och vad hänger där? Jo en Intersport påse.
-Till mig?!

En underbar vindjacka i tokrosa från Adidas.
Jag älskar dig Mikael och du vet att jag älskar träningskläder. Så ikväll ska jag svida om till mysbyxor, tunika och givetvis min nya löpjacka, krypa upp i soffan och äta godis, dricka vin och se på "Så Ska Det Låta"

Det blir inte mer fredagsmys än så. Renlevnadsmänniska, Jag! Ähh.. Jag älskar godis, kakor och socker. Men det indikerar lyx och undantag från vardagen. Den dagen är idag!
Jag längtar också till i morgon med N och H. Utflykt! Men i morgon är en annan dag, här och nu! Vad händer nu?!
Kram /E




Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0