Pluggpaus=Bloggtid

Underbara fikastund. Vad vore jag utan denna Mammas hemmabakta grova brödskiva med mosad avokado på? Helt underbar, träkigt att den tar slut så fort bara.
Jaja. Idag är jag träningsbakis, alltså ständigt hungrig och törstig. Jag älskar de, man märker verkligen hur kroppen jobbar för att återhämta efter ett tufft pass, för det var precis vad det är under Solvikingarnas Intervallträning.
Ska snart slänga mig iväg till gymmet för lite koregrafi träning med Bäste Cate aka instruktörs kollega som hjälper mig att ta steget ut ur spinningsalen och in i den stora, skräckinjagande salen :) Booty Core pass HÄR KOMMER JAG!!!
Vilket underbart väder, jag vill bara ut och löpa (läs springa) i det underbara vädret, längtar såå tills på fredag när det är dags att snöra på sig skorna. Håller tummarna för att fredagen blir lika underbar som dagens väder.
Lycklig! Vårkänslor och tentaplugg upp i halsen!
Kram /E

Postat av: Löptönt 2

Samma här! Tränisbakis var ordet! Skönt trött i kroppen hela dagen (börjar rätta till sig nu) och sjukt hungrig och törstig. Härligt med sådan respons från kroppen som berättar att vi slet hårt igår. =)

2011-03-16

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0