Reflektioner över föregående Hälsovecka

Jag har tränat bra, jag har ätit bra. Jag har testat nya recept och för mig helt nya ingredienser. Vilket var tanken med hälsoveckan. Jag är super nöjd!
Visst var det tufft att känna det där lilla godissuget inne på coop och tvingas gå förbi chokladhyllorna utan att plocka med något.
Jag unnade mig en kaka under en fika i lördags, för hälsovecka är inte samma sak som att tvinga sig själv att säga nej. Man kan äta allt men inte jämt. Så ur denna veckan tar jag med mig att något gott varje vecka, när jag är sugen och när det bjuds till ett gott tillfälle. :)
Att vara noga med tider, finna en ordentlig mat och sov klocka var inte svårt. Jag har en bra rutin redan innan och vet att jag mår så bra av ätt äta på rätt tider och sova på rätt tider, sova tillräckligt mycket. Det är respekt för kroppen, för det mår jag bra av.
Mat, träning och vila i balans. Min veckan har bestått av allt. Hög och lågintensiv träning, rörelseträning och styrketräning.
Jag är stolt. Nu är veckan över och en ny vecka börjar. Ett fokus mot Seedingloppet på söndag. Viktigt viktigt att inte träna för mycket, jag ska stå där med fräscha ben!


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0