Seedningens träningstid *poff*

Jag har ju varit förkyld lite förlänge nu och har inte tränat som jag velat. Nu kröp det på mig att jag har en och en halv vecka kvar till Göteborgs Varvets seedinglopp. ÅÅåå... Det känns inte som om jag tränat som jag velat och tänkt. Men vad gör de?! Nu måste jag göra det bästa av den sista tiden
Jag hinner göra 2 tuffa intervallpass med solvikingarna, idag och nästa tisdag. En snabbdistans pass i samma distans och tänkta hastighet, ca 11km ska då springas. Samt ett lättare joggpass. Jo men det går bra sen, efter det just på startlinjen och kampen till mål får bli mycket pannben!
Underbara löpning. Nu står väskan packad jag är laddad för att räkna ner timmarna tills vi får åka till den underbar Solis Stugan :)
Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0