Solis i själ och känsla

Hade en underbar eftermiddag igår med en promenad genom stan tillsammans med en väldigt god vän. Som även hon ska springa Vårruset! Nu har vi snart ett fullt lag men ju fler desto roligare!

Jag klev in på gymmet två gånger igår, sista gången för att repetera Corepasset som vi kör nu, grymt bra pass och jag kan ärligt säga att idag är min mage och rygg svag.

3 av 5 bananer till Corepasset, kunde det nästintill utantill, jag längtar tills man får hoppa inte och köra klassen på riktigt! :)

Idag tänkte jag hinna till Solvikingarnas träning, stressigt efter föreläsning på helt fel sida stan till klockan 17, men jag tänkte inviga cykling till Skatås, nu är det verkligen VÅR!
Blir så himla glad när det lämnas kommentarer! Pepp på att springa nu efter att ha pratat hela dagen om olika lopp igår :) Man blir bra lycklig av vädret också!


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0