Studentens överflöd av tid

Grekiskyoghurt med kiwi, passion och jordgubbar i runt detta ligger en ring med branmusli. Ett stort glas mjölk och efter träningen maten är fulländad. Helt underbart pass idag. Jag var långsam och trött i benen, men lycklig och hade roligt och det är verkligen det bästa och viktigaste!
Nu ska jag massera vader för dom har verkligen gjort ett hästjobb. Löptekniksträningen tar och därför ger jag benen lite extra kärlek!
Men detta har varit dagen som jag kommer komma ihåg då jag inte är student längre.
HotYoga
Solning
Klippning
VILA
Träning
Underbara dag! Underbara liv! Underbara vänner!



Shit vad rakt hon klippt mitt hår. Like it! Efter detta kom det i slingor och förvandlingen var fullständig. Fick liksom smyga upp kamerna för att ta tönt-bilder på mig själv så fick inget bra tillfälle när allt var klart. Så ni får helt enkelt se till att se det live :)
Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0