Tankar skapar ett överflöd eller kanske bara en nedkladdad tidningsreklam?

Söndagslyx med bara mig själv och mina favvotidningar, såg visst att jag tagit en bild och förevigat tillfället! Tänkte bara dela med mig och berätta hur bra jag hade de :)
Cassall växer i mina ögon, grymt snygg reklam :) Sen har jag insett att deras kläder är super bra och sköna. Väntar på ett litet beställt paket just från dom, längtar!!!
Men reklamen såg inte riktigt sig likt ut efter att jag spånat kring min hälsovecka :)
Hur underbart är de inte att bara mosa ner alla tankar och kunna se som sen, snacka om att skapa perspektiv på saken :)
Nu är de mellis tid! Keso med musli, blåbär och en skvätt apelsin juice med en STOR kopp te - Hälsote, från Belgiska Parlinboden i Göteborg precis vid järntorget.
Try it! Love it! :)
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0