Tävla dig i form?

Ja det var precis dom orden som jag kommer ihäg från gårdagens omklädningsrums prat. Och jag tror minsann att jag ska ta fasta på de! Ska med en gång kika över var och när jag kan hitta lite lopp att utmanas med. Kanske rent av dom inte finns så långt bort.
"Tävla mig i form!" Ja det känns väldigt 2011 :)
Någon som har bra förslag på lopp i närheten av göteborg i vår?
Kram /E

Postat av: Jolin

Emma! Vad glad jag blev av din kommentar. :)

Lätt att vi måste ses när ni kmr hit, har småsnackat med Nancy redan.

jag är ledig torsdag efter 13 o börjar 11 på fredagen. Så torsdagsöl eller finfredagsfrukost kanske? Vad ni känner för, jag är på vad som helst. Hör av er, så ses vi.

KRAM

Postat av: Per Skoog

Har du tänkt springa Premiärloppet i Skatås den 9 april? Maila mig på [email protected] så har jag kanske ett förslag! Lite lustigt för att du skrvit som du skrivit här ovan!



Mvh Per

2011-03-30
Postat av: Emma Å

Hallohallo!



Lerumsloppet, eller vad det heter, går i Lerum i alla fall, slutet av april tror jag, har kollegor som ska springa. En mil tror jag det är. Stoor kram!

2011-03-30

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0