Trampdynorslitage

Landat hemma och väntar på lunchen :) En löprunda med massa läxor att tänka på, ägnade 8km till att träna min löpteknik, vilket resulterade i ett snitttempo på 5:45, tämligen inte så bra. Men kanske bättre att sänka farten och få in steget. Pulsen var as hög ändå så kroppen jobbade ju.
Smått öm under trampdynorna känner jag mig nöjd. Hoppas man hinner med lite längre löptur i morgon, håller tummarna för att samma vårsol värmer i ansiktet då.
Man är inte längre ensam i spåret vilket är underbart!
Ja just det, kom lägligt till gymmet för att hoppa in och köra bodypumpklassen! Härlig start!
Alla andra står och väntar på låtbyte medans jag typ ligger över min låda och flåsar och försöker dokumentera...


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0