Vi krockade, faan vi krockade!

Stod i rödljuset på väg till träningen och en liten millisekund av grönt ljus hann tändas innan vi hann iväg, vi babblade väl lite :) Då händer det! Någon kör in i oss bakifrån... Asså en sån jäkla smäll, jag trodde verkligen hela bakdelen av bilen försvunnit.
Jag tittade på Markus som såg lika skärrad ut som jag kände mig. När vi väl kom ut och skulle titta på bilen, var det enda som fanns ett jak i dragskroksskyddet. Jag blev nästan ännu mer rädd nu, fatta vilken smäll det då är när hela bilar kvaddas, att folk överlever. För jag höll på att dö igår. Shit vad rädd jag blev...
Men inget kan stoppa intervallträningen. Igår, backintervaller aka snurra runt i skogen och leta en bra backe. Ja ni som varit med på träningen förstår att det inte var den bästa tränaren med det stora I:t. Men tillslut kom vi fram till backen vi besteg för 2 veckor sen och efter 5 intervaller och 3 snabba på vägen hem var stugan en mycket skön syn.
Igår fick vi i Solvikingarna fin besök av självaste MTB-CJ. Kul kul! Och kanske är det MTB premiär på fredag. HALLÅ! på söndag är det sommartid!



Tack för igår. De där tjuten av kämpa, kom igen. Heja heja! Jag behövde det!

Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0