Vill du hänga med på ett lopp?

Ååå vad härliga ni är! Tack för all hjälp med mitt nya uppdrag, att "tävla" sig i form. Har redan varit inne och kollat Lerumsloppet, bra lopp var min känsla. Sugen på att följa med? Sällskap gör ju allt såå mycket roligare. En vårdag i slutet av april, kan de vara annat än fantastiskt att få njuta av dagen i löpskorna?
Tror inte det...

Försöker ragga ihop ett lag till VårRuset, mest för att det var super mysigt förra året med picknickkorgen. Hela arrangemanget var bra och man blir glad av att umgås och röra på sig. Men i år ska jag starta bland de första så man slipper vara bitchen som armbågar sig fram... Är du sugen? Häng på!!! Tjoa till innan 14 April för då går anmälan ut för Göteborgs VårRus.
Det är en stund efter när jag lekt klart som jag inser att jag har för mycket tid som borde läggas på mer produktiva saker...
...men ibland krävs inte så mycket för att jag och jag har roligt med varann... om det mot all förmodan inte syns så försöker jag efterlikna en mops, som just för tillfället är min favvo ras. Men det klart det syns att jag är en mops?!

Postat av: N

Självfallet - Mops var det första jag tänkte! ;) Observera att Henriks farfar kommenterat på fb ang vårruset haha. Have a nice day. Puss!

2011-03-31
Postat av: Emma Å

Tjohopp, jo vad sjutton, är faktiskt ganska taggad på att tävla i form jag med :). Sitter här och funderar på båda Lerumsloppet och Vårruset, låter roliga båda två. Har du bestämt dig för att springa båda? Kraam

2011-03-31

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0