Balans -gången och -sången

Efter att ha hört runt med vänner så går uppfattningarna lite isär om hur en uppladdning inför just Göteborgs Varvet ska gå till. Idag eller typ precis just nu är det en vecka kvar tills starten går. Alltså är det försent att träna de mil man borde gjort för konditionen. Den tiden har passerat. Nu är tanken för min del att jag ska stå på starten och vara fräsch och utvilad i benen utan att dom har mosat till sej efter för mycket vila. Jag vill ha tryck i benen och aggresiva laddade ben.
Men hur får man de benen på bäst sätt?!
Nu känns det som om verkligen livet får stå tillbaka för att löpningen ligger i första rum. Sömnen känns skit viktig och mina 8 timmar mellan 22-06 är dö viktiga. Matrutinerna skall hållas så jag verkar helt manisk. "Mat och sov" klockan älskar jag.
Men hur är det med just träningen då? Jo min tanken ligger fast, jag har en klar bild om hur min kropp fungerar och vad jag kan kräva av den så här en vecka innan. Men visst gäller det att vara upmärksam, balansgång.


Igår var en fantastisk kväll. Med Tony Irwing vid min sida och mina fina vänner vid min andra så kändes livet ganska kul. Tony hade i och för sej en svärm av medelåldersdamer i super blonderat hår i alla olika glitterstrasser så jag tror jag såg ganska tråkig ut i min mörkblåa "popiga" klänning.
- Älskling tycker du att jag är fin?
- Du ser sådär popig ut.
- ?!Hmmm... Va?


Money Brother - Kärlek en Fredagkväll.

Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0