Barnfamiljen minus barn

Spontant blev det en tripp hem till familjen igår efter att ha börjat dagen med ett tufft spinningpass ala lång backe med efterföljande 4 tuffa intervaller. Trötta ben idag efter spinning och fredagens styrketräning med kettelbells som jag bara älskar att svinga.
I nyktert tillstånd såg jag på hur det sölades både öl och vin vid familjemiddagen, men jag som den duktiga flicka jag är gick och la mej tidigt och sov hela natten för att sedan vakna upp som en prinssesa tillsammans med övrig familj som vaknade med ett litet tungt moln över huvudet. HA.
Ja vi är som en barnfamilj utan barn, går upp i ottan, lägger oss tidigt och lever ganska stillsamt med stort fokus på mystid. Jag älskar de.
Nu ska jag gå och lägga min röst!
Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0