Blankt blad, Nytt liv.

Det ska bli så skönt att börja terminens sista kurs idag. Det blir som att byta blad, nytt liv i 5 veckor med fortsättning på vad jag redan borde kunna. Ekonomikurser börjar kännas mer och mer intressanta. Kanske skulle man gått en ren ekonomiutbildning? Jag vet inte... Allt känns väldigt intressant just nu. Jag älskar livet och jag känner mej älskad!
Nu står det att urvalen förbereds på studera.nu. Snart vet jag också hur min sommar ser ut. Jag är superladdad att checka av lite extra poäng. Jag är hungrig efter mer, nästan lite ivrig.
Jag har ett helt nytt spinningpass som är rykande färskt och kör premiär vid lunch.
Hoppas ni känner som jag att det är mycket som händer nu!
Tjing, morgonkaffet är svalt och mina lokala nyheter rullar vidare, omval, bränder och ormbett. Bin Laden, ni har väl inte missat att han dött?
Kram
-Filmtipset jag fick va "Fair Game" men såg den inte igår, inget blev som jag ville. Inga myskläder uppkrupna i soffan, men vila och något gott till kaffe iallafall.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0