Dagen hatkärlek går till...

Taaata som M skulle sagt! Dagens hatkärlek går till Getryggen i Skatås. Hejbaberiba vad det känns i benen idag. Trötta och matta efter att ha avverkat 6km i orienteringsterräng, utan stig med endast karta som vägvisare löpte vi på led för att testa Skatås X-trail banan. Ni som ska springa den 12 juni kommer få de jobbigt. Jag önskar jag kunde springa men jobb jobb jobb...

Super kul att få lite variation. Se något annat än bara de vanliga stigarna, ställerna och löpkompisarna. Inte för att jag är trött på min löpkompisar, men jag blir så lycklig av att se att de finns fler som jag. Som älskar att springa.
Efter 6km var vi tillbaka vid Brudaremossen där starten går, enligt en trogen löpare så sprang vi på 40min runt slingan och personen som vann förra året hade en tid runt 30min, alltså jag ger all min respekt, för jag tyckte allt att de gick undan fler gånger än bara en.
Jag fick sällskap av en thriatlet tillbaka till Skatås klockan, vi tog en omväg runt 5 km slingan och fick in någon ytterligare kilometer, mest glad var jag över trevligt sällskap och att få höra om de prestationer och träningstankar som hann delas.
Core och stretch och jag var redo att entra Kåren och Bartömningen, och som jag sa jag hade tanken att gå in ödmjukt och minst sagt ödmjuk blev det. I säng innan 12 slaget.
-Duktig flicka den dära Åhberg.



Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0