Du fläskar på för mycket helt enkelt...

- Hade du valt att bara sitta still så hade du inte haft dessa problem!
- Nä fast då hade jag haft andra...


Säkerligen hade jag haft de! Precis kommit från naprapaten som har dragit, töjt och knäckt i mej.
- Känns detta?
- Känns men det gör inte ont, men du knövlar skinnet vilket gör lite ont...


Tydligen säger man inte så i Göteborg, han titta på mej och skratta åt mej. Alltså inte med mej utan åt mej... En vanlig flicka från landsbygden. Eller?
Jag är lite sne men fick beröm för stretchandet jag gjort de senaste! Skönt med ett bevis på att det gjort skillnad, så ikväll efter löpningen ska jag ha tok fokus på stretch.
Korp fotboll efter en mysig återhämtningsjogg.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0