Handbromsläge!

Tanken slog mej och stressen satte in när jag var påväg hem från jobbet vid 11 att jag skulle hinna hem slänga i mej något att äta och dra iväg mot gymmet och vara med på lunchens bodypump, jag sprang upp för trappan och slängde mej innanför dörren när det slog mej...
Jag har ju lovat mej själv att vila mer och jag har redan tackat jag till att vika på ett spinningpass ikväll, det kanske ändå räcker? Kroppen behöver vila hur mycket energi och vilja jag än har. Så jag drog i bromsen och började fundera kring tvättider och mathandlingslistor istället.
Kanske måste jag börja fokusera på att tänka i fler steg än bara vad som faller mej in.
Man borde sitta mer med händerna på låren och bara vara, jag måste bli bättre på att bara vara. Min valborg var fantastisk, men jag inser att jag missade världens bästa catwalk i Hindås. -Attans!
Nu är klockan snart lunch så det blir nästa fokus, en riktigt bra lunch står på schemat.

Postat av: Anonym

Alltså den där catawalken... det bara måste finnas fotobevis!

2011-05-02
Postat av: Maria

Alltså den där catwalken... det bara måste finnas fotobevis!

2011-05-02
Postat av: Emma

Det finns på film :)

2011-05-03

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0