Helgen då allt händer.

Blogg.se låg nere igår så mina inlägg missade publisering. Illa.
Helgens höjdare:

  • Fredagens löpning med efterföljande super trevlig och mysig middag. Så avslappnat med goa vänner.
  • 19st träningssugna spinningdeltagare som körde skiten ur sig själva inklusive mej :)
  • Grillningen på klippan alldeles intill havet som förde med sej en uppbränd kropp
  • Liseberg minus när numret brevid vann stjärnvinst, in my face!
  • Nystädat förråd, organiserat och dammsuget. Vem dammsuger i förrådet? - VI
  • Lunchen i Slottskogens Villa DelParc
  • Glassen på Lejonet och Björnen
Effektiv helg. I like! En hel dags vila från träningen, oj vad mycket annat man hinner med då och så mycket energi man har över som man brukar lägga på nedbrytning, igår var det fokus uppbygnad istället.
Ikväll - VårRuset.
Egentligen är jag inte så mycket för könsuppdelning, men med mitt glada lag så kommer vi nog få en super kväll! Tills dess, Plugg, mat och SOL.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0