Hockey, pasta och löpning.

Nu trappar vi ner. Löpning idag med undebara M som enda sällskapet. Slottskogen och det var bara löpare och hundägare som tagit sej ut i regnet. Jag gillar små dugg, de ät gött att springa i, då finns det massa med syre och kroppen kan andas.
Hon klev in med ett leende och ett litet blått paket. Våra saker, prylar hade kommit. Så nu har jag premiär sprungit i mina kompressionsbyxor, jag tror jag gillar dom. Dock känns det som om alla höjt dom lite högt mot skyn. Bra men än så länge inte fantastiska... Tiden får utvisa dem.
Efter en kaffe och pasta nedkrupen i soffan med kompressionsstrumpor på är jag redo för att håva in VM Guld för Sverige.
Ha en underbar söndagskväll, i morgon går jag och min grupp all in för att tenta av halva kursen. Ny vecka nya tag. Idag om en vecka är tentan inlämnad och Göteborgs Varvet är över.
Jag har en plan om min träningssommar, men det ska filas och bli en perfekt sommar med massa utveckling.


Tack familjen för kvällen igår. Undebara O stod för underhållingen. Chokladboll -Mumma- Det gäller att grabba tag när inte mamma ser...
Kram /E

Postat av: Linda

ja, dagarna går upp o ner men just nu går det uppåt :) ska ev en tur till Gbg på torsdag. Då planerar jag att ta en långpromenad via slottsparken. Ska tänka på hur duktig du är som springer där för jämnan då ;)

Postat av: Linda

Dagarna går upp och ner men just nu går dom uppåt :) Jag ska ev en tur till Gbg på torsdag. Hoppas jag kommer mig ut på en långpromenad via Slottsparken då. Då ska jag tänka på dig och hur duktig du är som springer där jämt :)

Postat av: Linda

oj. trodde inte det första publicerades...jaja jag är tydlig iallafall ;)


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0