Socialt liv, testing testing...

Jag vaknade upp med en konstig känsla av trötthet, tung och märkligt långsam. Den dära drinken satte sina spår. Efter detta blir de alkofritt får Åhberg. Men vilken dag! Ingen träning utan bara massa socialt mys. :)
Jag ska tänka på Julias ord:
-Jag har slutat träna så mycket och är har insett att man kan göra annat än att träna, jag har fått ett socialt liv. Du borde prova...

Någonstans blev jag förnärmad. Jag har ett socialt liv! Men någonstans i mej kunde jag inte säga emot, jag fick tugga i mej orden och som svar:
-Ja jag får nog testa de kanske...

Idag har jag haft en social dag. Wiie! 1-0 till socialt liv mot träningsliv. :)

Postat av: Marcus

Jag föreslår kvittering till 1-1 idag!:)

2011-05-30
Postat av: Marcus

Jag föreslår kvittering till 1-1 idag!

2011-05-30

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0